خوندنیها

نظر یادتون نره

خوندنیها

نظر یادتون نره

متن آهنگ تقدیر از شادمهر عقیلی

باید تورو پیدا کنم شاید هنوز هم دیر نیست


تو ساده دل کندی  ولی تقدیر بی تقصیر نیست


با اینکه بی تاب منی بازم منو خط میزنی


باید تورو پیدا کنم تو با خودت هم دشمنی


کی با یه جمله مثل من میتونه آرومت کنه


اون لحظه های آخر از رفتن پشیمونت کنه


دل گیرم از این شهر سرد این کوچه های بی عبور


وقتی به من فکر میکنی حس میکنم از راه دور


آخر یه شب این گریه ها سوی چشامو میبره


عطرت داره از پیرهنی که جا گذاشتی میپره


باید تو رو پیدا کنم هر روز تنها تر نشی


راضی به با من بودنت حتی از این کمتر نشی


پیدات کنم حتی اگه پروازمو پرپر کنی


محکم بگیرم دستتو احساسمو باور کنی


پیدات کنم حتی اگه پروازمو پرپر کنی


محکم بگیرم دستتو احساسمو باور کنی


باید تورو پیدا کنم شاید هنوز هم دیر نیست


تو ساده دل کندی  ولی تقدیر بی تقصیر نیست


باید تو رو پیدا کنم هر روز تنها تر نشی


راضی به با من بودنت حتی از این کمتر نشی

نظرات 3 + ارسال نظر
سوسن شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 17:25 http://sussan18.blogfa.com

قد با مجموعه پیچیده ای از ژنتیک و محیط تعیین می شود. قانون اصلی آن را می توان به شکل زیر تعریف کرد:
(ژنتیک + هورمون ها + تغذیه) – استرس
بیشترین عامل زنتیکه و بقیه عوامل فقط چند سانت میتونن به افزایش قد کمک کنند(۵-۱۰س.م)
غذاهای نشاسته ای مانند سیب زمینی تنوری، نان و مربا، اسپاگتی یا غلات آماده مصرف انتخاب های مناسبی هستند ولی غذاهایی که مقدار قند یا شکر زیادی دارند مناسب نیستند.
هیچ دارویی وجود ندارد که موجب افزایش قد پس از دوران بلوغ شود. محصولات زیادی در بازار امروز همچنین ادعایی دارند اما همه آنها هیچ سند و مدرک علمی نداشته و فاقد اعتبارند.

شهرزاد شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 20:55 http://www.gholleh.blogsky.com

عالی بود. ممنون.

نوش جونتون

سوسن چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 18:49 http://sussan18.blogfa.com

سلام علی جان . پیشاپیش حجت مقبول و حاجتت برآوره . تصویرم را کف دستانت حک کن تا به هنگام قنوت ربانی در پیشگاه باری تعالی ، ببینی چشمان ملتمسم را برای دعا.یادت باشه اینجا کسی هست که همیشه دست به دامان نیکان و مقربان خدا داره که شفاعتشو پیش پروردگارش بکنن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد